2009年10月30日星期五

忙啊~!

虽然我考完了试,但并不代表我很得空;

虽然我不再考试,但并不代表我不会烦。

虽然开始放假了,但并不代表没功课做,

虽然必须做功课,但并不代表不需做工。

虽然做工有钱赚,但并不代表不会辛苦,

虽然生活非常忙,但这就是我的生活啦!

8 条评论:

乔伊斯~jOyCe 说...

我明白,这种滋味我受够了~~呵呵

粉妮 说...

是咯~~~~~~~~~~要死了哦!!!!!朋友又一直叫我出(包括你,哈哈!),所以不花钱不行呢~~~

Toh Chee Leong's Collections 说...

Asalkan anda sibuk bertempat dan membawa pengertian maka hidup itu bermakna. Ini kerana Tuhan sangat adil di mana setiap manusia dikurniakan 24 jam. Tidak ada diskaun punyai, hahahah.

Okaylah,enjoy your Sem. Break.

CMZ 说...

唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!唱K!

粉妮 说...

>Mr. Toh
Thanks you Mr. Toh.

粉妮 说...

>小慈
你sot了啊?

Toh Chee Leong's Collections 说...

U r welcome Miss Fanny,TQ

{E}lson desu 说...

uni life is meaningful....u so lucky can be studying in own place...


To be continued....